1. spravujeme více než 12 000 bytů na území měst Chomutov, Most, Jirkov, Litvínov, Kladno, Ostrov a Praha
  2. poskytujeme komplexní služby v oblasti ekonomické, právní a údržbové, dále pak individuální, dle přání klienta
  3. v minulosti jsme pomohli se založením stovek společenství vlastníků jednotek a desítek bytových družstev (sdružující tisíce bytů) a i nadále se soustředíme na vznik nových majitelů budov, zajištění financování řešení bytových potřeb je pro nás samozřejmostí
  4. decentralizace a nezávislost našich klientů – usilujeme o maximální samostatnost a nezávislost jednotlivých domů, což přináší maximální kontrolu, ale žádné starosti, jednotlivým uživatelům bytů
  5. zajišťujeme celkovou revitalizaci domů (výměna oken, zateplení obvodového pláště a obnova střešního pláště) včetně financování projektu revitalizace. Díky našemu přístupu jsou klienti schopni provést revitalizaci svého domu během jednoho roku od převzetí vedení správy naší společností
  6. specializujeme se na získávání finančních prostředků z různých dotačních programů. (NOVÝ PANEL, ZELENÁ ÚSPORÁM, IPRM Chomutov, IPRM Jirkov a další). Doposud se nám podařilo získat pro naše klienty téměř 250.000.000,- z různých dotačních titulů.
  7. díky našemu jedinečnému přístupu ke každému klientovi a bohatým zkušenostem našich zaměstnanců, jsme schopni vyhovět individuálním požadavkům rozličných majitelů domů
  8. disponujeme nejmodernějším softwarem a rozsáhlou počítačovou sítí (dálkové klientské přístupy k domům, digitalizace všech dokumentů, efektivní, pružné a rychlé informace...)

Domy v naší správě

 

 

 

 

 

 

V rámci poskytovaných služeb se mimojiné snažíme o maximální využívání všech aktuálních dotačních programů (např. NOVÝ PANEL, ZELENÁ ÚSPORÁM a IPRM jednotlivých měst). Např. v roce 2011 se nám takto podařilo zajistit celkem 40.000.000,- Kč z různých dotačních titulů.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Záměrem společnosti DOSPRA, spol. s r.o. je poskytovat služby takovým způsobem, aby byly optimálně uspokojeny potřeby a požadavky stávajících i budoucích zákazníků na shodu, spolehlivost, bezpečnost, dále na jakost, ceny, termíny dodání, na rozsah služeb, záručního a pozáručního servisu a v neposlední řadě na minimalizaci dopadů činnosti společnosti na životní prostředí. Tyto požadavky chce společnost naplňovat s maximálním využitím znalostí a zkušeností svých zaměstnanců, zkušenosti zákazníků a dodavatelů , za využití nových poznatků vědy a techniky.

V souladu s tímto cílem si společnost DOSPRA, spol. s r.o. se sídlem v Chomutově stanovuje následující politiku jakosti a EMS:

  • dosahovat stabilní kvality jím realizovaných činností v oblasti správy a údržby nemovitostí, údržby a drobných oprav a sklenářských a malířských prací přijímat a vyhodnocovat konkrétní cíle jakosti jednotlivých úseků společnosti pro zlepšování systému jakosti a jakosti dodávaných služeb,
  • plnit současné i budoucí požadavky, potřeby a očekávání zákazníků a zainteresovaných stran a tím přispívat k udržování okruhu stálých zákazníků a rozšiřovat počet nových,
  • udržovat a zlepšovat efektivní a účinný systém managementu jakosti tak, aby plnil požadavky na něj kladené,
  • zvyšovat kvalifikaci, odbornou způsobilost a angažovanost zaměstnanců společnosti pro zabezpečení shody, spolehlivosti, bezpečnosti a jakosti dodávaných výrobků a služeb,
  • zlepšovat dodavatelsko-odběratelské vztahy a zapojit zákazníky i dodavatele společnosti do procesu neustálého zlepšování jakosti dodávaných výrobků a služeb,
  • dodržovat veškeré zákonné požadavky.
  • základním klíčem k úspěchu naší společnosti je kvalifikovaný a spokojený pracovník, který zná nejmodernější technologické postupy a zařízení, jak v oblasti realizace produktů, tak v oblasti ochrany životního prostředí,
  • vybíráme takové partnery pro dodávky, kteří jsou nejenom kvalitní, dodržují smluvní termíny a zaručují vysokou kvalitu naší práce, ale zároveň jsou dostupní tak, že doprava dodávek nezatěžuje neúměrně životní prostředí a jejich činnost nemá neúměrné dopady na životní prostředí,
  • neustálé zlepšování integrovaného systému řízení v naší společnosti je kategorickým požadavkem doby. Bez něho není možný další růst naší společnosti,
  • naše procesy a výstupy z nich neustále prověřujeme, monitorujeme a zlepšujeme tak, aby dopady naší činnosti na životní prostředí byly minimální možné,
  • v naší práci klademe důraz na předcházení vzniku neúměrné zátěže před odstraňováním následků naší práce na ŽP,
  • dodržování legislativních požadavků kladených na naší činnost považujeme za základní pravidlo naší práce,
  • všemi dostupnými prostředky se snažíme naplňovat očekávání našich zákazníků a veřejnosti v oblasti dopadu naší činnosti na ŽP,
  • stanovujeme environmentální cíle a cílové hodnoty, které pravidelně prověřujeme,
  • naše postupy v oblasti ŽP pravidelně sdělujeme vlastním zaměstnancům, zákazníkům, dodavatelům a veřejnosti.



V Chomutově dne 16. 12. 2007
Bc. Stanislav Šára, MBA
jednatel, majitel

 

Posláním společnosti DOSPRA, spol. s r.o. je poskytování komplexních a profesionálních služeb v oblasti správy a údržby nemovitostí s využitím moderní techniky a s týmem profesionálů, kteří jsou připraveni plnit vaše přání a potřeby. O vysoké kvalitě naší práce svědčí nejen uznávané certifikáty ČSN 9001 a ČSN 14001, které firma vlastní, ale především spokojenost samotných klientů a neustále se dynamicky zvyšující počet spravovaných bytových domů. Tento fakt se stal pro naši společnost tím nejvyšším oceněním, ale i závazkem pro další působení na trhu.

Stručný výčet námi nabízených služeb – výběr dle individuální dohody s klientem:

metodické vedení v oblasti ekonomické, technické a legislativní

administrativní a ekonomická činnost:

  • spisová evidence dle jednotlivých nájemníků a podnájemníků
  • provádění inkas a plateb přes samostatný bankovní účet klienta
  • kontrola plateb na příspěvky na správu a údržbu domu a poskytování služeb
  • kontrola prvotních účetních dokladů a platby dodavatelům prací a materiálů
  • daňové (vypracování a podání daňového přiznání - daň z příjmu, daň z nemovitosti…) a statistické povinnosti spravovaných subjektů
  • sestavování a předkládání měsíčních zpráv o hospodaření klienta
  • zpracovávání odměn představitelům či zaměstnancům klienta, včetně zákonných odvodů,
  • vyúčtování nákladů na služby spojené s bydlením na jednotlivé spotřebitele – otop, TUV vodné, elektřina, plyn, výtah,..
  • vedení účetnictví dle zák. 563/91 Sb.
  • styk s orgány státní správy
  •  zajišťování korespondence klienta se třetími subjekty
  • zpracování podkladů pro úvěr a podkladů pro vyřízení dotací, a to na základě spolupráce s bankovními domy a stavebními spořitelnami
  • podávání návrhů na vklady a zápisy do katastru nemovitostí (např. při převádění jednotek do osobního vlastnictví)
  • poskytování vymezených informací členům společenství či jiným osobám dle dispozic klienta
  • vedení archivu klienta

právní činnost:

  • evidence a vymáhání pohledávek - návrhy na podání žalob, zahájení exekucí či jiné formy vymáhání pohledávek
  • kontrola insolvenčního rejstříku
  • zastupování klienta v jednání s třetími osobami, zastupování v soudních sporech
  • uzavírání smluv týkajících se provozu nemovitosti, kontrola jejich plnění, reklamace při jejich nedodržování, vymáhání případných sankcí a penalizací
  • vedení evidence představitelů klienta a jejich aktualizace v obchodním či jiném rejstříku
  • svolávání a organizace jednání orgánů klienta
  • jednání s pojistitelem majetku klienta

technická činnost:

  • zajišťování komplexní údržby objektů
  • zajištění nepřetržité havarijní služby
  • zajištění pravidelných provozních revizí technických zařízení ve spravované nemovitosti vč. zajištění případných oprav
  • zajišťování odečetů vodoměrů, spotřeby TUV a tepla
  • zajištění znaleckých či jiných odborných posudků

inženýrská činnost:

  • provedení poptávkového či výběrového řízení na rozsáhlejší investiční akce:

       formulace zadávacích podmínek

       přijímání a hodnocení nabídek ve spolupráci s klientem, včetně souvisejících administrativních činností

       zajištění přípravy smlouvy na míru s vybraným uchazečem

  • zajištění stavebnětechnického dozoru
  • zajištění odborných a znaleckých posudků, revizních zpráv
  • zajištění energetického auditu

kdo jsme:
Posláním společnosti DOSPRA, spol. s r.o. je poskytování komplexních a profesionálních služeb v oblasti správy a údržby nemovitostí s využitím moderní techniky a s týmem profesionálů, kteří jsou připraveni plnit vaše přání a potřeby. O vysoké kvalitě naší práce svědčí nejen uznávané certifikáty ČSN 9001 a ČSN 14001, které firma vlastní, ale především spokojenost samotných klientů a neustále se dynamicky zvyšující počet spravovaných bytových domů. Tento fakt se stal pro naší společnost tím nejvyšším oceněním, ale i závazkem pro další působení na trhu.

v datech:
1994 – 2001
Společnost DOSPRA, spol. s r.o. vzniká v roce v 1994. Její název tvoří akronym slov domovní správa. V počátcích své existence se naše společnost věnovala především správě téměř čtyř tisíc bytových a nebytových jednotek pro město Chomutov.

2001
V tomto roce proběhla privatizace bytových a nebytových jednotek ve vlastnictví města Chomutov, během níž naše společnost získala skoro čtyři tisíce bytových i nebytových jednotek do své správy.

2004 – 2005
V tomto období se společnost zaměřila především na investice do vybudování manažerského, informačního a ekonomického systému – jednalo se mj. o pořízení terminálového serveru s možností kontrolovaných dálkových přístupů, komplexní programy na zpracovávání účetní agendy firemní i klientů společnosti, inovativní a spolehlivý software pro efektivní správu a metodické vedení spravovaných nemovitostí. Veškeré pravidelně předávané měsíční výstupy, informace, upozornění a další korespondence dle smlouvy s klientem tak může probíhat velice pružně a flexibilně. Další výhodou je i možnost zřídit pro klienta úložiště dokumentů dle jeho přání, do kterého se při znalosti přihlašovacího jména a hesla může z jakéhokoliv místa s připojením k internetu dostat a mít tak důležité doklady kdykoliv a kdekoliv k dispozici (smlouvy, platby, revize, faktury, upomínky….)

červenec 2005
Došlo k ukončení činnosti jednoho ze správců bytového fondu v Chomutově, což pro naši společnost představovalo vítanou výzvu. Firma získala do své správy více než 555 bytů ve více než 30-ti společenstvích vlastníků jednotek. Při přechodu klientů bylo nutné zabezpečit plynulý přechod všech činností se správou domů souvisejících – neukončené právní spory s neplatiči, zavedení databáze nutné k vedení sporů nových, kompletní administrativa k vyúčtování všech zálohových plateb nájemců na náklady na služby spojené s bydlením, rozjednané / rozpracované stavební, údržbářské a další zakázky, příp. jiné správcovské činnosti. Pro nové klienty tento převod nepředstavoval žádnou zátěž - finanční ani časovou.

2006
V tomto roce firma provedla audit implementovaných počítačových a softwarových prvků.
Neustále se zvyšující počet klientů si vyžádal nákup nebytových prostor v ulici Březenecká, čp. 4475, Chomutov. Naše společnost tak provozuje pro své klienty již dvě pobočky v Chomutově.

2007
Firma vytvořila a udržuje systém řízení jakosti, který splňuje všechny požadavky specifikované normou ČSN EN ISO 9001:2001 na systém managementu jakosti pro následující předmět činnosti: správa a údržba nemovitostí.

2008
Firma vytvořila a udržuje systém environmentálního managementu, který splňuje všechny požadavky specifikované normou ČSN EN ISO 14001:2005 na systémy environmentálního managementu pro následující předmět činnosti: správa a údržba nemovitostí. 

 

 


2009 - 2010
Připravovaná privatizace přibližně 6000 bytů z vlastnictví Mostecké bytové, a.s. představovalo významnou výzvu pro naší společnost, která se rozhodla vstoupit na zcela nový trh v Mostě. Úspěch společnosti DOSPRA, spol. s r.o. v privatizaci a dramatické navýšení počtu spravovaných klientů si vyžádalo nábor nových zaměstnanců a otevření pobočky mosteckém centru.

Současnost
V současné době spravuje DOSPRA, spol. s r.o. téměř 12.000 bytů v Mostě, v Chomutově, v Jirkově, v Praze, v Ostrově a v Litvínově. Aktivně se věnujeme rozvoji nových služeb pro naše klienty, především pak zajišťování revitalizace bytových domů a získávání finanční podpory pro revitalizace z různých dotačních titulů.

závěrem:
organizační, personální a technologické změny zajišťující firmě pružnost, flexibilitu a maximální úspěšnost při nalézání a uspokojování přání a potřeb klientů způsobem, jenž na současném trhu ve správě nemovitostí nemá srovnatelnou konkurenci

Jsme tým zkušených profesionálů v oblasti facility managementu (správa a údržba nemovitostí a bytových domů). Komplexní správou bytových domů se zabýváme již 26 let, během nichž jsme se stali vyhledávaným specialistou  z řad bytových družstev, společenství vlastníků i soukromých vlastníků na správu a údržbu nemovitostí a bytových domů v následujících městech : 

  • Chomutov
  • Most
  • Jirkov
  • Litvínov
  • Kladno
  • Ostrov
  • Praha

Ze svých 6 provozoven spravujeme přes 12. 000 bytů na území měst Chomutov, Jirkov, Most, Litvínov, Ostrov, Kladno a Praha. Dbáme na to, aby naše portfolio nabízených služeb při správě a údržbě nemovitostí a bytových domů komplexně pokrylo potřeby a přání klientů, věnujeme se při správě a údržbě nemovitostí a bytových domů především službám v oblasti ekonomické, účetní, administrativní, údržbové, dále pak věnujeme zvýšenou pozornost právní podpoře klienta.

Naše služby, poskytované v oblasti správy a údržby nemovitostí a bytových domů, jsou vždy:

  • profesionální, založené na dlouholeté tradici a zkušenostech
  • na nejvyšší úrovni kvality – vlastníme certifikáty ČSN ISO 9001 a ČSN 14001
  • individuální – respektujeme plně přání a potřeby každého klienta a vytvoříme tak jedinečný soubor poskytovaných služeb pro jednotlivé klienty, a to z oblasti ekonomické, právní i údržbové dále pak dle přání klienta

 

V minulosti jsme pomohli se založením stovek společenství vlastníků jednotek a mnoha bytových družstev (sdružující tisíce bytů) a i nadále se soustředíme na vznik nových majitelů budov, zajištění financování řešení bytových potřeb je pro nás samozřejmostí.

Disponujeme nejmodernějším softwarem a rozsáhlou počítačovou sítí (dálkové klientské přístupy k domům, digitalizace všech dokumentů, efektivní, pružné a rychlé informace).
Kromě standardních služeb z oblasti facility managementu  (správa a údržba nemovitostí a bytových domů) také zajišťujeme celkovou revitalizaci domů (výměna oken, zateplení obvodového pláště a obnova střešního pláště) včetně financování projektu revitalizace. Díky našemu přístupu jsou klienti schopni provést revitalizaci svého domu během jednoho roku od převzetí vedení správy naší společností.


V neposlední řadě zajišťujeme i soudní a mimosoudní vymáhání dlužných částek.

Specializujeme se na získávání finančních prostředků z různých dotačních programů ( např. NOVÝ PANEL, ZELENÁ ÚSPORÁM, integrovaných plánů rozvoje měst -­ IPRM a další). Doposud se nám podařilo získat pro naše klienty dotace v celkové výši téměř 250.000.000,- Kč.

Sídlo Chomutov

sídlo společnosti DOSPRA, spol. s r.o.Chomutov

Březenecká 4475, PSČ 430 04
Tel.: +420 800 444 404
Tel.: +420 417 639 253
Mob.: +420 777 305 698

Pobočka Chomutov

Pobočka Chomutov

28. října 1025, PSČ 430 01
Tel.: +420 800 444 404
Tel.: +420 417 639 227
Mob.: +420 777 305 690

Pobočka Praha

Pobočka Praha

ul. Steinerova 603/14, 149 00 - vchod z ul. Mejstříkova
Tel.:
 +420 800 444 404
Tel.: +420 417 639 258

Pobočka Kladno

Pobočka Kladno

Švýcarská 2434, PSČ 272 01
Tel.: +420 800 444 404
Mob.: +420 777 610 899

Pobočka Ostrov

Pobočka Ostrov

ul. Klínovecká 998, 363 01
Tel.:
+420 800 444 404
Tel.: +420 417 639 255
Mob.: +420 774 434675

Pobočka Most

Pobočka Most

Bankovní 1300, PSČ 434 01
Tel.: +420 800 444 404
Tel.: +420 417 639 790
Mob.: +420 775 665 552